Jesteśmy zdobywcą prestiżowej nagrody Diamenty Forbesa 2015 dla najszybciej rozwijających się firm w Polsce. Jako uznana marka, ekspert branży B2B w Polsce, działamy według najwyższych światowych standardów. Pozwala nam to cieszyć się zaufaniem m.in. takich Partnerów, jak: Biedronka, Carrefour, Tesco, Kaufland, KFC, Pizza Hut, Burger King, Metro Group, Koral, Zielona Budka czy Dr Oetker. Zaplecze technologiczne - nasz zespół tworzy ponad 240 świetnie wykwalifikowanych fachowców. Oni są największym kapitałem firmy, dzień po dniu dbają o najwyższą jakość produktów, na każdym etapie ich przygotowania. Za sukcesem DIJO stoi najnowocześniejszy park maszynowy i imponujące zaplecze technologiczne, w które nieustannie inwestujemy. 14 nowoczesnych linii produkcyjnych (m.in. do tortilli i słonych przekąsek) czyni z nas przedsiębiorstwo o dużych możliwościach wytwórczych. Obecnie produkujemy do 45 tys. ton wyrobów rocznie i wciąż się rozwijamy, by w przyszłości wytwarzać jeszcze więcej. Zasięg i standardy działania - swoje wyroby sprzedajemy dziś na rynek polski oraz rynki europejskie i azjatyckie. Produkty DIJO można kupić m.in. w takich krajach, jak: Rosja, Czechy, Słowacja, Niemcy, Holandia, Japonia, Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Węgry, Libia, Turcja, Anglia, Francja, Hiszpania, Słowenia, Malta, Szwajcaria, Rumunia, Litwa czy Łotwa. Naszym atutem jest pełna dostępność oferty – znakomity serwis to standard działania DIJO. Planujemy, organizujemy i kontrolujemy sposoby przemieszczania gotowych produktów, dzięki czemu możemy realizować dostawy nawet w 48 godzin. Jakość jako priorytet - produkujemy zgodnie z branżowymi i przemysłowymi normami, posiadamy następujące certyfikaty: HACCP, ISO, IFS, BRC, AIB, SMETA czy RSPO. Podchodząc rygorystycznie do kontroli higieny i jakości, wytwarzamy produkty w znakomitym gatunku – doceniane zarówno w kraju, jak i za granicą.